SVEIKATA SAVO JĖGOMIS
Sveikata ir kitos problemosDienos aktualijosTema diskusijaiTeisingo maitinimosi problemosRaktas į džiaugsmingą gyvenimąDr. R. Follio metodasAr mokate gerti vandenįJūsų organizmas neserga - jis ištroškęsOzonas ir vanduoDAR LABAI SVARBI INFORMACIJA APIE VANDENĮDesiderataGyvenimo filosofijaAJURVEDA-pagal ajurvedą žarnyno toksinai ir kaip jų išvengtiNORBEKOVASSU DŽOK stebuklasTiesus stuburasNatūralus šilkasKosmosas ir sveikataNuoširdūs patarimai, kaip padėti mirštančiamApie maneIšsilavinimasParduotuvė
Rudasis cukrus, privalumai
Maisto priedai
Mityba pagal kraujo grupes I
Mityba pagal kraujo grupes II
Pagrindiniai organizmo valymo principai
Rudasis cukrus, privalumai
Česnakas, jo nauda
Cinamonas ir medus
CITRINOS STEBUKLAS

 

RUDASIS CUKRUS, privalumai

                       
                               Rudasis cukrus – tai aktyvių žmonių cukrus, žmonių, kurie stengiasi gyventi sveikai gaudami iš gyvenimo maksimumą. Rudas cukrus suteikia ypatingą aromatą įvairioms arbatos rūšims, pabrėžia jų skonį, idealiai tinka saldinti kavą, kepant tamsius pyragus. Be viso to, rudame cukruje yra daug mineralų ir kai kurių vitaminų, todėl jis ypatingai naudingas tiems, kurie nusprendė suliesėti ir tiems, kurie paprasčiausiai rūpinasi savo sveikata. Daugelis mūsų ne kartą yra prisižadėję valgyti mažiau, atsisakydami mėgstamų valgių, saldumynų ir cukraus. Viskas lyg ir pavykdavo – svoris krisdavo, bet po to greitai vėl sugrįždavo ar net padidėdavo,Tokie atvejai dažni bandantiems liekninančias dietas.
 
                              Tai kur priežastis???
 
                              Dar dešimt metų atgal mes žinojome tik dvi cukraus rūšis: birų baltą cukrų ir rafinuotą gabalinį. Rafinuotas cukrus neturi nei vitaminų, nei mikroelementų .Skirtingai nei rafinuotame cukruje, rudame yra kalio, geležies, kalcio, ir vario. Tas mineralų lobynas slypi juodoje melasoje, kuri yra rudojo cukraus sudėtinė dalis. Joje kalcio daugiau nei piene, jogurte ir daugelyje sūrių – pagrindinių kalcio šaltiniu mūsų mityboje. Juodoje melasoje yra labai daug vario – daugiau nei visuose kituose produktuose, išskyrus galbūt, omarus, austres, keptas kepenėles. Joje daug geležies, magnio, kalio ir netgi kai kurių vitaminų
                          Svarbiausia – rudas cukrus dabar ne egzotika, jo yra mūsų parduotuvėse.
                             Tikrai naudingas rudas cukrus yra gaminamas iš cukrašvendrių.
                             Japonų virtuvėje įvairios rudojo cukraus rūšys užima ypatingą vietą – japonų virtuvė yra subalansuoto ir sveiko maisto etalonas.
                             Indijoje ir Kuboje beveik prie kiekvieno namo auga cukrašvendrės. Kai jos subręsta, valstiečiai mačete nukerta stiebus, po to juos smulkina ir verda, kol susidaro maži rudi kristaliukai.
                             “Tikra kava” ir “tikra arbata” neįsivaizduojama be rudojo cukraus.
 
                                                                  Pagal www.zebra.lt